Velkoobchodní spolupráce

Mandatorní podmínky velkoobchodní spolupráce

Pro navázání velkoobchodní spolupráce vyžadujeme z Vaší strany splnění tří mandatorních podmínek. Především musíte vlastnit opravnění k podnikání, ať už jako fyzická, nebo právnická osoba. Další podmínkou je naše schválení Vaší pobočky (Vaše znalost prodávaného sortimentu, regionální působnost, přidaná hodnota). Poslední podmínkou potom je uzavření smlouvy o velkoobchodní spolupráci. Vyhrazujeme si právo odmítnout Vaši nabídku velkoobchodní spolupráce při nesplnění některé z mandatorních podmínek.

Jaké informace od Vás požadujeme?

Uvítáme, když se nám alespoň v základu představíte, popřípadě sdělíte jaký je váš záměr prodeje. Krátce popište Vaše zkušenosti, očekávání, představte prodejní prostory, pokud je vlastníte. Představte Váš současný sortiment a rámcové začlenění našeho sortimentu do Vaší nabídky. 

Vzorové znění velkoobchodních podmínek Vám následně na vyžádání zašleme. Budete si je moci v klidu a důkladně prostudovat, případně konzultovat. Po jejich vzájemném opřipomínkování a odsouhlasení Vám zašleme smlouvu k podpisu, kterou musí podepsat oprávněný zástupce Vaší firmy či společnosti. Smlouvu je možné zaslat zpět k nám poštou jako doporučenou zásilku, akceptujeme i skenovaný dokument zaslaný z Vaší e-mailové adresy.

Poskytnete naší firmě data pro e-shop?

Samozřejmě, součástí spolupráce je on-line aktualizace Vašich dat. Poskytneme Vám xml datový zdroj pro stavy skladů, aktuální ceny, budeme Vás informovat o novinkách, výprodejích, akcích i vyřazeném sortimentu. Stejně tak Vám poskytneme fotografie našich produktů. Pokud Vaše obchodní systémy běží na platformě SpeedWeb, je sdílení dat ještě jednodušší a můžete mít napojení na naše sklady on-line v reálném čase bez jakéhokoliv Vašeho ručního zásahu.

Co získáte spoluprací s námi?

Spoluprácí s námi získáte skvělé nákupní ceny, zázemí velkého skladu a osobní přístup. Jsme seriózní obchodní partner pro Vaše podnikání. Naším cílem je spokojenost zákazníků bez rozdílu, zda se jedná o drobného živnostníka, či větší firmu.

0 x Košík

Košík a dodací údaje

Zavřít

Zboží v košíku

ObrázekNázev výrobkuKusůCena/ksCenaUpravit
Doprava (hmotnost zboží v košíku je 0kg, pošleme Vám celkem 0 balíků) 0 Kč 
Celkem: 139 Kč
Při ceně zboží nad 3 000.00 získáváte DOPRAVU ZDARMA.

Doprava a platba Položky v košíku byly upraveny - zkontrolujte prosím nastavení dopravy a platby

Doporučujeme objednat společně s vybraným zbožím

Příslušenství za výhodné ceny

Záložní baterie zavážecí vnadící lodičky

Záložní baterie zavážecí vnadící lodičky

849.00649.00

Záložní baterie zavážecí vnadící lodičky

Záložní nabíjecí baterie pro prodloužení doby zavážení při vašich delších rybářských výpravách. Díky této záložní náhradní baterii prodloužíte délku zavážení ze dvou hodin na 4 hodiny nepřdtržitého zavážení nástrahy či návnady. ...

849.00649.00Kč

Fakturační a doručovací adresa

Tato adresa bude uvedena na faktuře.






Doručovací adresa je odlišná od fakturační?

Firemní údaje

Nákup na IČ upřesňují naše obchodní podmínky.

Podmínkou nákupu na firmu je uvedení platného IČ.

Pokud neuvedete DIČ, jste z naší strany považováni za Osobu nepovinnou k dani dle § 5 odst. 1 ZDPH (osobu nepodnikající). Námi vystavený daňový doklad nebude uveden v našem Kontrolním hlášení k DPH a nebudete si moci uplatnit odpočet DPH.

  • U fyzické osoby bude do faktury přeneseno jméno a příjmení z fakturační adresy. Pokud uvedete název firmy, bude uveden za jménem a příjmením.

    U právnické osoby bude do faktury přenesen název firmy, nikoliv jméno a příjmení z fakturační adresy. Vaše jméno a příjmení přesto požadujeme zadat - je to z důvodu případné komunikace týkající se objednávky.